OUI, MADEMOISELLE

Written by Annamária ©

OUI, MADEMOISELLE 2010-2014 · SELFKATALOG 2012-2017




20 December 2010

Your cold and pure self

Photobucket
Last week I was sick and I had to lay in bed all day long, no school, no air. I took this picture and video from the living room.
But today, hey, I went to school after a 2-hours sleep, and in the afternoon I walked to the bank. It felt soo good. And I've realized a new thing.

I like winter.
I mean, I LIKE WINTER. Can you hear me?
I thought I hate it until this afternoon. But no.
Actually I love the snow, the dazzling white, the cold, the clothes.
The streets, the countryside. How different they are now. Snow makes miracles. I didn't know that.
A new revelation.
Thank you.
I like you winter, I tell you. Your cold and pure self.

flickr + youtube

2 comment(s):

www.janetteria.com said...

Én szombat este jöttem erre rá, amikor is munkába jöttem, hiába volt szombat és még esett is picit, de valahogy jó volt a hóban trappolni és ámulatba ejtett ahogy az utcai fény megvilágította a még érintetlen hófedte részeket és csillogott a hókristály. Addig a pillanatig úgy gondoltam nem szeretem a telet és a havat sem...kivéve persze vidéken... De ez megváltozott és nagyobb lelkesedéssel gondolok rá, hogy idén/jövő év elején elkezdek snowboardozni tanulni... Már nem riaszt a téli sport sem.

Öltözködni régen is szerettem télen, mert a kesztyű pl. amolyan "kell" ami miatt nem szeretnék nagyon délen élni... Egyedül az érdekesebb cipők nélkülözése szokott picit fájni... ;-) Persze szerencsére a csípős és nem nedves téli napokon azok is bevetésre kerülhetnek...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Annamária said...

igen nálam is ilyen volt. ilyen "hú bakker, én szeretem a telet, úristen, tényleg, tél van és élvezem h sétálok, a havat, a hideget, húú" :)
pedig utáltam mindig.

igen igen,én szeretem a bakancsokat (martens) meg kesztyűket,meg nagy kabátokat . jó az. kell a tél.szeretem,megszerettem ma. na :)