OUI, MADEMOISELLE

Written by Annamária ©

OUI, MADEMOISELLE 2010-2014 · SELFKATALOG 2012-2017




05 December 2010

EauDEMOISELLE

Photobucket
Givenchy advertises in long black. Givenchy can do it. It doesn't need to use nudity to be able to work. And doesn't need to be platitude, sexy or popular, can be anything: goth, dark or anticultural. Givenchy could do anything. If wants it can advertise with cows, even that would work. Why? Shortly, BECAUSE IT'S GIVENCHY. Liz Collins, Magdalena Frackowiak and the marketing-department of the brand made a campaign which not just the most determining ad photograph in the past 'bout 10 years  for me but it overstepped all kind of tendencies of the perfume-selling strategies. Another huge brownie point to Givenchy.
Hosszú feketében reklámoz a Givenchy. Megteheti. Nem kell pucérkodnia ahhoz, hogy működjön. És nem kell közhelyesnek, szexinek vagy populárisnak lennie, lehet akármi: goth, dark, vagy ellenkultúrális. A Givenchy bármit megtehetne. Ha akarna tehenekkel is reklámozhatna, az is működne neki. Miért? Röviden, MERT EZ A GIVENCHY. Liz Collins, Magdalena Frackowiak és a brand marketingosztálya egy olyan kampányt hozott össze, ami nem csak, hogy az elmúlt kb. 10 év számomra legmeghatározóbb reklámfotójává nőtte ki magát, de valamit, aminek mindenféle parfümeladási stratégiák konvekcióján is sikerült túllépnie. Egy újabb hatalmas piros pont a Givenchynek.
Magdalena Frackowiak for Givenchy Eaudemoiselle Fragrance Ad Campaign

2 comment(s):

Mia M. said...

not showing any skin, just a mysterious look on your eyes, can be sooooo sexy!

bisous,
mia

heylilahey.blogspot.com

Annamária said...

yes, yes, that's the point! :) I totally agree