OUI, MADEMOISELLE

Written by Annamária ©

OUI, MADEMOISELLE 2010-2014 · SELFKATALOG 2012-2017




12 November 2010

Feeling like a stomped worm

Today I travelled about 7 hours - home to school and back - to pass in my thesis. Can't believe, and I was the first who did, that seems like a miracle. So I feel myself deadbeat. Anyway my feet are full of vesicles, I can't stand on them. Have a nice evening to everyone, I'm going to blitz the couch like an old buffer and dulling my brain cells before the television.
Úgy érzem magam, mint egy agyontaposott giliszta. Ma körülbelül 7 órát utaztam - az iskolába és vissza -, hogy leadjam a szakdolgozatomat. El se hiszem, és én voltam az első, ez egy kisebb fajta csoda. Elcsigázott vagyok. Egyébként a talpam tele van vízhólyagokkal, és nem tudok ráállni. Mindenkinek szép estét, én öregurasan betámadom a kanapét, és lebutítom az agysejtjeim a tévé előtt.

0 comment(s):